WE ARE WELCOME
• Final year student in Medical/Chemical Engineering
• Ability to work full-time 3 – 6 months internship
• English working proficiency
• Big big plus if you are
• You are eager to learn andhaving a senseof Beauty: We are looking for the next generation of beauty experts passionate about beauty and know how to use these beauty products.
• You are a Storyteller: You can transform market research data into insights and can craft a meaningful story showcasing the brand, product, ingredients.
• You are Consumer-Obsessed: Naturally curious about behaviours of current consumers and next wave of consumers (Gen Z, Tiktokerists, Influencers, Key Opinion Leaders, etc.)
• You are Social Media Savvy: Good understanding of social media platforms, social trends (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter), e-commerce, etc. • You are Digitally Adept: Can leverage new technologies, digital tools, systems, and processes.
• You have Good Communication Skills: Strong English is required and can work with global and cross-functional partners to co-create the newest beauty products
Unilever is an organization committed to equity, inclusion, and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus, if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Who We Are?
We are Unilever, an ambitious organization and home to over 400 purposeful and global brands like Dove, Sunsilk, Magnum, Knorr.
We feel good about the work we do--whether it’s the way we run our business, make our products or use our brands, we always think about how even the smallest things can make a positive difference to the world. We care--it’s what we’re known for. And it’s why we’re a great place to build a career with purpose.
We believe in better business for a better world. And we believe in a better you.
When you work at Unilever you can bring your own purpose to life through the work that you do. You will work with brands that are loved, improving the lives of consumers and their communities. You will work with innovations that grow our business and help improve the planet and our society. You will work with brilliant people who will help you contribute to the world and become a better you.
If you’re passionate about making a difference, you can – and we’ll empower you on your journey. Make things happen with your pioneering spirit and use your experience to grow your career. Together, we can help create a better business and better world.
Ready to move forward in your career? Please check out positions in R&D teams as we are looking for our UFRESH_Research & Development
Unilever tại Việt Nam
27 năm trước, Unilever có mặt tại Việt Nam và đã từng bước trở thành “người bạn” đồng hành cùng nhiều thế hệ người Việt, đóng vai trò thiết yếu trong cuộc sống hàng ngày. Rửa tay với xà phòng Lifebuoy, giặt quần áo với OMO, gội đầu với Sunsilk, chải răng với kem P/S…đã trở thành sự gắn bó không thể tách rời trong tâm trí rất nhiều người Việt.
Chặng đường 27 năm của Unilever tại Việt Nam còn mang tới sự đổi thay lớn trong nhận thức. Đó là niềm tin vào nụ cười trẻ thơ, là khu vui chơi, trường học sạch đẹp, an toàn hơn dành cho các em nhỏ, nâng niu từng bữa ăn của mẹ, thấu cảm với sự hy sinh của người phụ nữ, hay cùng người nông dân phát triển bền vững. Unilever thổi vào những điều thường ngày một diện mạo mới, dần dần đưa vô vàn đóng góp nhỏ trở thành điều lớn lao.
Đó chính là những gì đã kiến tạo nên sứ mệnh của tập đoàn: không ngừng nỗ lực để mang đến các sản phẩm nâng cao chất lượng sống cho người tiêu dùng, giúp chúng ta yêu cuộc sống hơn trong mọi khoảnh khắc.