Work experience as a Customer Service or similar role
Strong communication and negotiation abilities
Intermediate computer skills
Ability using English in working environment
Hi-tech, consumer goods or automotive industry experience is a plus
Cash + meaningful equity compensation (ESOP)
Short-term programs to develop skills and knowledge
3 meals a day and a place to stay (if you don’t yet have)
Free soda, drink as much as you want
Social security + insurance
50% discount price to buy a Dat Bike
Short-term programs to develop skills and knowledge
Customer care directly or indirectly via phone and social
media for current customers.
Investigate customers’ problems and find solutions, ensuring
that customer feedbacks are heard and acted upon.
Manage after sales services (bike servicing/support, support
queries, upselling).
Communicate with other departments to resolve problems and
expedite work.
Manage and reconcile CRM databases.
Conduct frequent customer surveys.
Dat Bike là một công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực xe điện với sứ mệnh chuyển đổi người dùng sang sử dụng phương tiện giao thông thân thiện hơn với môi trường - xe điện. Dat Bike luôn nỗ lực tạo ra những sản phẩm cùng dịch vụ bứt phá và uy tín nhất để khách hàng có thể cùng chúng tôi thực hiện sứ mệnh này. Để làm được điều đó, Dat Bike luôn tìm kiếm những tài năng sáng giá và phù hợp nhất về với đội ngũ của mình.