Trang chủ > Tin tuyển dụng > Customer Service - Dat Bike

CÔNG TY TNHH MTV DAT BIKE VIET NAM

Địa chỉ: ***nh, Tây Thạnh, Quận Tân Phú, TP.HCM
Điện thoại: 090 20***
Email: ***at.bike

Customer Service - Dat Bike

Đăng lúc: 15/06/2022 17:44:06, bởi Hoài Trần
Ngành: Kinh doanh/Tiếp thị/Marketing
Trình độ: Đại học
Hình thức: Toàn thời gian
Vị trí: Customer Service
Giới tính: Nữ
Mức lương: Đăng nhập để xem
Lượt xem: 693
Số lượng tuyển: 5
Hạn nộp: 30/11/2022

Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Bias for action; self-starter approach to challenging the status quo.
  • Proficient knowledge of customer service, and standard office practices, processes and procedures.
  • Experience in working with CRM and omni-channel systems (Salesforce, Jira, Zendesk).
  • Critical thinking and good problem solving skills.
  • Detail-oriented.
  • Outstanding communication and negotiation abilities.
  • Outstanding organizational and leadership skills.
  • A results-oriented approach.
  • Ability to work autonomously, without formal requirements documentation, in a fast-paced environment; ability to manage changing priorities.
  • Ability using English in working environment.
  • Hi-tech industry experience is a plus.

  • 3 meals a day and a place to stay (if you don’t yet have)
  • Free soda, drink as much as you want
  • Social security + insurance, 
  • Cash + meaningful equity compensation
  • Performance review twice a year
  • 50% discount price to buy a Dat Bike
  • Short-term programs to develop skills and knowledge.


  • Manage after-sales services (bike servicing/support, support queries, upselling).

  • Strategize and monitor daily activities of customer service operations.

  • Investigate customers' problems and find solutions, ensuring that customer feedbacks are heard and acted upon.

  • Develop and implement service policies, and communicate these to staff and custo

  • mers.

  • Manage and reconcile CRM databases, and identify issues on data and statistics.

  • Communicate with other departments to resolve problems and expedite work.

  • Ensure team Key Performance Indicators as required.

  • Plan, prepare, and devise work schedules according to workloads.

  • Assist in hiring, training, and coaching of customer service associates.

  • Review and evaluate performance of team members.


💥Dat Bike là một công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực xe điện với sứ mệnh chuyển đổi người dùng sang sử dụng phương tiện giao thông thân thiện hơn với môi trường - xe điện. Dat Bike luôn nỗ lực tạo ra những sản phẩm cùng dịch vụ bứt phá và uy tín nhất để khách hàng có thể cùng chúng tôi thực hiện sứ mệnh này. Để làm được điều đó, Dat Bike luôn tìm kiếm những tài năng sáng giá và phù hợp nhất về với đội ngũ của mình.


Đăng lúc: 16/04/2025 11:57:25
Đăng lúc: 27/06/2022 14:19:53
Đăng lúc: 27/06/2022 14:15:18
Đăng lúc: 27/06/2022 14:13:24
Đăng lúc: 27/06/2022 14:10:47
Đăng lúc: 15/06/2022 17:55:06
Đăng lúc: 15/06/2022 17:32:07
Đăng lúc: 15/06/2022 17:32:01
Đăng lúc: 07/04/2022 12:12:01
Đăng lúc: 23/03/2022 15:24:47
Đăng lúc: 21/03/2022 20:57:18

Việc làm tương tự

Một số tin tuyển dụng khác, có thể bạn quan tâm