Trang chủ > Tin tuyển dụng > O365 Technical Support Engineer

Công Ty TNHH iTechWX Việt Nam

Địa chỉ: *** Hữu Cảnh, quận Bình Thạnh, TP.HCM
Điện thoại: +84 28 ***
Email: ***tt.edu.vn

O365 Technical Support Engineer

Đăng lúc: 21/05/2024 09:36:16, bởi Lê Thế Đông
Ngành: Công nghệ thông tin
Trình độ: Đại học
Hình thức: Thực tập sinh
Vị trí: Thực tập sinh
Giới tính:
Mức lương: Đăng nhập để xem
Lượt xem: 171
Số lượng tuyển:
Hạn nộp: 21/06/2024


- Have at least 1-year working experience in customer-facing roles.

- Excellent spoken English is a must.

- Passion in technical support roles.

- Customer-centric mindset.

- Quick adaptability to changes and strong self-study.

- Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products.

- Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal


- Competitive salary depending on experience

- Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code

- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year

- For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance

- Working hours: 7 AM - 4 PM, 3 AM - 12 PM, 11 PM - 8 AM (included 1 hour of break) (Rotation is required)

- Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)

- 100% on-site

- Opportunities for professional growth


The Technical Support Engineer’s primary focus will be ensuring that all Microsoft customers are very satisfied with the e ectiveness and e ciency of the support they receive. Utilizing knowledge of the customer environment, they will deliver timely and high-quality incident resolution focusing on root cause analysis, prevention, and knowledge transfer. They will e ectively manage cases and sub-cases to ensure timely and high-quality communication with customers and resolution of all issues. They will develop a relationship with their technical peers for the technology they support and related technologies to ensure improved collaboration and satisfaction in support.



Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.


Đăng lúc: 21/05/2024 09:44:00
Đăng lúc: 21/05/2024 09:38:42
Đăng lúc: 21/05/2024 09:30:46
Đăng lúc: 21/05/2024 09:26:43
Đăng lúc: 21/05/2024 08:02:10

Việc làm tương tự

Một số tin tuyển dụng khác, có thể bạn quan tâm