Trang chủ > Tin tuyển dụng > Windows Technical Support Engineer

Công Ty TNHH iTechWX Việt Nam

Địa chỉ: *** Hữu Cảnh, quận Bình Thạnh, TP.HCM
Điện thoại: +84 28 ***
Email: ***tt.edu.vn

Windows Technical Support Engineer

Đăng lúc: 21/05/2024 09:44:00, bởi Lê Thế Đông
Ngành: Công nghệ thông tin
Trình độ: Đại học
Hình thức: Thực tập sinh
Vị trí: Thực tập sinh
Giới tính:
Mức lương: Đăng nhập để xem
Lượt xem: 73
Số lượng tuyển:
Hạn nộp: 21/06/2024


• Master communication skills to ensure customers have enough confidence in the solutions provided by Microsoft.

• Help Microsoft customers solve the technical problems encountered in the use or deployment of Windows operating system.

• Represent Microsoft to achieve higher customer satisfaction.

• Use accurate analysis tools to analyze problems.

• Fluent in English/Chinese listening, speaking, reading and writing.

• Interested in long-term development in IT direction. Computer related major or IT working background candidate is preferred.

• Excellent customer service awareness and communication skills.

• Fast learning and excellent problem-solving skills.

• Positive and cheerful, with strong passion and good cooperation spirit.

• Be able to accept shift arrangement and adapt to fast-paced and high-intensity working environment.


• Competitive salary depending on experience

• Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code

• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year

• For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance

• Working hours: 7 AM - 4 PM, 3 AM - 12 PM, 11 PM - 8 AM (included 1 hour of break) (Rotation is required)

• Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)

• 100% on-site

• Opportunities for professional growth


The project provides Microsoft worldwide customers with the most professional technical support services in the process of building, configuring and maintaining Windows servers. The project customers are all over the world, and most of them are multinational enterprises of the world's top 500. The Engineer in this position will work with Microsoft's top technical support engineers in all time zones around the world to provide technical support services to Microsoft customers by telephone, e-mail and remote assistance, so as to ensure customers' continuous recognition and satisfaction with Microsoft's products and services. Every member of the project team is responsible for providing the best service and helping other members of the team grow rapidly. Build an effective platform so that every colleague can give full play to their best abilities, help others and build their own influence.


Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.


Đăng lúc: 21/05/2024 09:38:42
Đăng lúc: 21/05/2024 09:36:16
Đăng lúc: 21/05/2024 09:30:46
Đăng lúc: 21/05/2024 09:26:43
Đăng lúc: 21/05/2024 08:02:10

Việc làm tương tự

Một số tin tuyển dụng khác, có thể bạn quan tâm