Manage after-sales services (bike servicing/support, support queries, upselling).
Strategize and monitor daily activities of customer service operations.
Investigate customers' problems and find solutions, ensuring that customer feedbacks are heard and acted upon.
Develop and implement service policies, and communicate these to staff and custo
mers.
Manage and reconcile CRM databases, and identify issues on data and statistics.
Communicate with other departments to resolve problems and expedite work.
Ensure team Key Performance Indicators as required.
Plan, prepare, and devise work schedules according to workloads.
Assist in hiring, training, and coaching of customer service associates.
Review and evaluate performance of team members.
💥Dat Bike là một công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực xe điện với sứ mệnh chuyển đổi người dùng sang sử dụng phương tiện giao thông thân thiện hơn với môi trường - xe điện. Dat Bike luôn nỗ lực tạo ra những sản phẩm cùng dịch vụ bứt phá và uy tín nhất để khách hàng có thể cùng chúng tôi thực hiện sứ mệnh này. Để làm được điều đó, Dat Bike luôn tìm kiếm những tài năng sáng giá và phù hợp nhất về với đội ngũ của mình.