CÔNG TY TNHH CITYCLINIC VIỆT NAM

Địa chỉ: ***guyễn Thái Bình, Q. 1, TP. HCM
Điện thoại: 1800***
Email: ***t.edu.vn

RECEPTIONIST

Đăng lúc: 20/08/2024 10:56:13, bởi PHÒNG QHDN & VLSV
Ngành: Thư ký/Trợ lý/Lễ tân
Trình độ: Cao đẳng
Hình thức: Toàn thời gian
Vị trí: Nhân viên
Giới tính:
Mức lương: Đăng nhập để xem
Lượt xem: 187
Số lượng tuyển: 1
Hạn nộp: 31/12/2024

1

  • College or University Degree is preferred;
  • At least 1 to 2 years in Medical/Service/Reception
  • Good command of English (Must)
  • Strong communication skills;
  • Customer service orientation;
  • Well-organized and multi-tasking abilities;
  • Problem-solving skills;
  • Have the spirit of learning, working actively
  • Capable of working overtime;
  • Having the spirit of teamwork and flexibility
  • Good use of office equipment (such as computers, printers, desk phones, and other work support software...);

  • To be entitled to full benefits under the Labor Law, Social Insurance,...
  • Get periodic health checks according to company policy
  • Young, friendly, and professional working environment
  • Being trained and developed professional skills, career
  • To improve English skills, improve self-confidence

  • Assist in phone and online booking an appointment.
  • Manage phone calls and provide advice on approaching the clinic – book appointments;
  • Regist arriving patients and guide patients to the treatment rooms;
  • Support and guide patients to reach their examination room;
  • Handling the situation that arises by proactively communicating with patients and colleagues;
  • Performing cashier-related functions like updating the customer's prepaid account;
  • To know the workflow, policy, payment process and service products of the clinic inside out to advise patients about it when necessary;
  • Understanding pricing regulations and following promotional/discounting strategies;
  • To arrange and update the clinic’s status, daily check whether the additional patients can be examined;
  • Receiving phone calls from patients politely and thoughtfully;
  • Receives mail and handles them according to the process
  • Reads regularly information on the bulletin board, and other instructions.
  • Participate in courses and meetings.
  • Reports any unusual occurrences or requests to the manager or assistant manager;
  • To know and follow all safety and emergency procedures;
  • Maintains the cleanliness and neatness of the front desk area.

Hệ thống Phòng khám CarePlus là thành viên của SMG - Tập Đoàn Y Khoa Singapore, tiêu chuẩn khám Châu Âu.

Đội ngũ Bác Sĩ giỏi, y đức cao. Bác sĩ từ 15 năm kinh nghiệm, từng tu nghiệp tại nước ngoài. Khám tận tâm, chỉ định chẩn đoán và xét nghiệm khi cần thiết, hạn chế thuốc kháng sinh, ưu tiên sức khỏe bền vững.

Trang thiết bị hiện đại, mua mới và nhập khẩu trực tiếp từ Mỹ, Nhật.

Hệ thống 3 phòng khám khang trang tại TPHCM, tiện ích phòng khám theo tiêu chuẩn quốc tế,  không gian thoải mái rộng rãi.


Đăng lúc: 04/10/2024 14:15:21
Đăng lúc: 18/09/2024 08:29:25
Đăng lúc: 18/09/2024 08:09:31
Đăng lúc: 20/08/2024 11:25:30
Đăng lúc: 20/08/2024 11:18:59
Đăng lúc: 20/08/2024 11:01:40
Đăng lúc: 20/08/2024 10:52:44
Đăng lúc: 20/08/2024 10:29:52

Việc làm tương tự

Một số tin tuyển dụng khác, có thể bạn quan tâm